Friday, November 24, 2006

- No me grite, que acabo de sufrir un desmayo!
- Por mí, como si se le para el corazón!

Ahir vaig veure "Mujeres al borde de un ataque de nervios" després de molt de temps i no recordava que fos tan bona. Feia segles que no em reia tant! Les frases bordes, les arracades en forma de cafetera, la història dels chiitas, la mare d'Almodóvar llegint el telenotícies, l'advocada feminista... Crec que prefereixo aquest Almodóvar al melodramàtic, tot i que també m'agrada. Si teniu un dia dolent, us la recomano. I si no, també.

Un diàleg d'homenatge a la gran Chus Lampreave:

- Lo siento señorito, pero yo soy testiga de Jehová y mi religión me prohibe mentir. Yo sólo puedo decir la verdad, toda la verdad y nada más que la verdad.

- Bueno, pues si no le pregunta, usted no diga nada.

- Si no me pregunta no se lo diré. Pero si me pregunta, tendré que contárselo todo con pelos y señales.
Ya me gustaría a mí mentir. Pero eso es lo malo de las testigas... que no podemos. Si no, aquí iba a estar yo.

1 Comments:

Blogger pal said...

Ostia, m'han entrat unes ganes tremendes de veure-la, no l'he vist i segur que m'encantarà. Bé, tu ja saps com son els meus gustos, i a mi, on es posi una chus lampreabe...que es treguin totes les escarlatas johanson!

26/11/06 20:36  

Post a Comment

<< Home