Thursday, June 07, 2007

Damnificats per la declaració de la renta, unim-nos!


Com és possible que algú que va cobrar el més justet per anar tirant, que va tenir un mes de vacances no remunerades, que ho va facturar tot sense IVA perquè després no li fotessin el pal, que va pagar els autònoms como buen hijo de vecino, que no té cap propietat ni patrimoni, i que viu a l'estranger i no aprofita cap ni un dels serveis públics hagi de pagar 250 euros després de fer la declaració???

Jo no dic que no sigui així, però aquest sistema no té cap lògica quan hi ha empresaris millonetis que aconsegueixen que els hi tornin una pasta cada any. ZP, toma cartas en el asunto! Sobre todo ahora que el proceso de paz ya no te tendrá ocupado...

M'he informat i no sóc un cas únic en la nostra generació de mileuristes amb contractes basura! Unim-nos per protestar!!!!!!!

O en su defecto, siguem realistes: protestem en privat i alliberem la mala llet que portem dins. Obro el meu blog als damnificats perquè expliquin el seu testimoni!!!

4 Comments:

Blogger pal said...

El meu més sentit "pésame"...a mi m'han retornat 63,30 euros. Has vist algo més ridícul que et tornin 30 cèntims. Però bé, al menys no m'han fet pagar que és el que em temia...pots dir-ho ben alt i clar: c...! (bé, no tant alt ni clar, que això és de lectura pública).

Ei, he afegit crítica a "És una pel·liculeta". Vull que se m'avisi al mail si hi ha comentaris nous però com que soc una adminsitradora "de segona" - a Titanic, aniria a la part del barco que s'inunda! cabrón! - doncs no sé com canviar-ho. Podria el senyoret ajudar-me?

Ei, a banda del nostre estimat (i anyorat) sarcasme, compto els dies i les hores perquè arribi el dia 6 de juliol! Petonets "dolços" (ecs)

9/6/07 14:33  
Blogger Isis said...

Aleix, jo pago uns 150 euros al mes d'IRPF, no sé si és molt o poc, suposo que s'ha de comparar amb el sou que tinc (q no dire pq parlar de diners es lleig, jejeje) i després d'un any em tornen 51 euros, benvinguts siguin!!! però esque NO arribo a final de mes!!!!!
pel que m'han dit, qui més diners té i més invertits els te, millor es porta amb hissenda, els q no tenim no els podem invertir i ens foten el pal!!!
Tornant als meus origens "heavys" i de cadenes que tan agraden al Mauri : Puta burgesia, puta sociedad!!

9/6/07 15:59  
Blogger a said...

Si jo no dic que em tornin, però com a mínim que no em facin pagar!!! ;)

Com diu una amiga meva, "que la ley está mal hecha"!!!

Sobre Pal, alias administradora de segona, et quedaràs en aquesta segona categoria de per vida, a veure si m'hauré passat "hores" fent aquest superblog perquè després arribis tu i l'omplis de tons pastel!!! ;)

11/6/07 11:29  
Blogger Isis said...

Juas, juas, jusa, podeu continuar amb aquest sarcarme? m'encanta!

14/6/07 11:45  

Post a Comment

<< Home