Tuesday, June 13, 2006

Estic perdut


Finalment, després de mesos de patir en silenci, he descobert Lost.
I m'ha agradat molt. És com Supervivientes + Hitchcock + Jurassic Park + El bosque.

Personatges preferits:
  • La dona asiàtica. Aposto a que sap parlar anglès i s'ho calla.
  • El metrosexual. Només per voler salvar a algú que s'estava ofegant... i acabar ofegant-se! Algú així només pot despertar la meva simpatia.
  • Des del capítol 4, el boig.

    Personatges odiosos:
  • La pija. Segur que acabarà fent un viatge iniciàtic a l'illa i descobrirà les coses realment importants a la vida. Puagh.
  • El nen. Perquè li agraden més els gossos que les persones. D'hòstia.
  • Però sobretot, el metge. On s'ha vist tanta perfecció i tanta capacitat de lideratge juntes? Però si fins i tot és el típic que parla en imperatiu!!! Ni traumes infantils ni res, no hi ha res que ho justifiqui. Espero que la delinqüent que sembla Miss Mundo se'n vagi amb el terrorista i no amb ell.

    La llàstima és saber de antemano quins personatges moriran. Però bueno, és el que té fer xantatge a la gent amb informació confidencial...
  • 9 Comments:

    Blogger pal said...

    JUA JUA JAU JUA AJUA me parrrrrto...M'encantes perque ja ets dels nostres i estic segura que algunes opinions que tens, canviaran - com ens ha passat a nosaltres. Tens algunes intuicions bones i d'altres que res a veure, però no et destriparé les sorpreses. Només dir-te: benvingut al clan!

    14/6/06 11:13  
    Blogger pal said...

    Per cert, qui és el boig? el Locke?

    14/6/06 11:14  
    Blogger pal said...

    Per cert la Sun també és una de les meves prefes! i el Charli i el Hurley també! i el Locke a dies.

    14/6/06 11:19  
    Blogger a said...

    Bueno bueno, tres comentaris de cop! Es nota que ets una autèntica fanàtica. Gràcies per la benvinguda, però m'ha sonat una miqueta a secta... ;)

    El boig és el Locke, clar! El final del capítol 4 és tan bo...

    Però el Charlie i el Hurley, de moment, ni fu ni fa. Dels personatges joves prefereixo amb diferència el metrosexual. Quan veig el Charlie no deixa de semblar-me un elf, i a part el personatge em sembla una mica fluix i fals. I el Hurley és com una versió XXXL del Kubiak de Parker Lewis.

    14/6/06 11:42  
    Blogger pal said...

    Mira guapo, para que lo sepas, el Charly es un crack. Però reconec que el Sawyer és brutal...Em sembla que el Hurley t'anirà agradant cada vegada més...

    14/6/06 11:48  
    Blogger a said...

    Que no hombre que no, que no te enteras!

    El Sawyer també mola, però el metrosexual és el Boone, tot i que entenc que a aquestes alçades ja te n'hagis oblidat! ;)

    14/6/06 12:01  
    Blogger pal said...

    Però si el Boone es lo peor!!!!!

    14/6/06 12:08  
    Blogger Satàrric said...

    jejejeje El locke és el millor!!! Només he vist tres episodis però és el millor... Manipulació al poder.

    14/6/06 16:13  
    Anonymous Anonymous said...

    Pues jo....que voleu que us digui...Tot això del Charly, el Boone, el Sawyer... està molt bé però amb qui em quedaria sense dubtar és amb el .... "metge"....aix! Com es deia???!! ;)
    Haig d'atacar a la 2a temporada ja!!
    Cada cop tinc menys memòria, creieu que m'he de preocupar? ;)
    laia

    14/6/06 18:38  

    Post a Comment

    << Home