Monday, February 19, 2007

Fotògraf de la setmana


Tot i que el documental que han fet sobre la seva obra no li hagi agradat gairebé a ningú, les fotos de William Eggleston sempre valen la pena, pel seu interès en el paisatge urbà, per com utilitza els colors i per com retrata tot el que sol quedar al marge de l'enquadrament: els detalls suposadament insignificants, els personatges secundaris, tot el que l'art sol considerar deixalles.

M'entren ganes de fer un blog sobre fotografia però no sé si tindria temps per omplir-lo d'imatges. A part, després de les meves absències, crec que ja he perdut els quatre gats que fins ara llegíeu aquest! En fin, una abraçada i fins la pròxima.

3 Comments:

Blogger pal said...

ei! jo segueixo sent fidel!!! seria genial un blog de fotografia, anima't! Vull noves recomanacions musicals. ara amb la laia estem amb Jarvis, i ens encanta! petonets

27/2/07 21:27  
Blogger Isis said...

Jo també m'el miro el teu blog, tot i q sí, el tenies una mica oblidat...però un blog de fotos pot ser molt xulo. Jo, l'altre dia, vaig anar a una expo de Willy Ronis, és un fotograf francès, el coneixes?? jo no el coneixia, però em va agradar moltissim. Jejej, ja tens algo per començar.

11/3/07 16:22  
Anonymous Anonymous said...

A mi un blog de fotografia em sembla una idea boníssima. Veig que cada cop estàs més animat en el terreny foto. Jo també faig moltes absències al meu blog. Ja fa un mes i mig de l'ultima entrada però he reposat en marxa el blog de la casa: http://kukrutz.blogspot.com/
Ja em diras si t'agrada. Petons

13/3/07 00:11  

Post a Comment

<< Home