Sunday, April 01, 2007

Mi hombro


Hoy me he despertado con un dolor en el hombro que ni te cuento.

Parece ser que es una inflamación, consecuencia de:
- mala postura permanente al dormir
- mala postura permanente al sentarse
- horas y horas delante del ordenador
- no cumplir la hora semanal de piscina que me autoimpuse
- cargar con el portátil día y noche
- tragarme ocho horas de tren en un mismo día
- tener la pésima idea de viajar con Ryanair en la misma semana
- una buena dosis de cuentitis aguda

Conclusión: cuidad de vuestros hombros, que son más delicados de lo que parecen.

4 Comments:

Blogger Isis said...

Oh, fa molt i molt mal. Jo també he descobert aquest any que els hombros existeixen i que poden arribar a fer molt mal i et fiquen de molt mala llet (més).
sí, s'han de cuidar, i fer exercicis i piscina i aquestes coses que fan taaaaaaaanta mandra!
ens hem de cuidar, que ja no sóm uns bollicaos!!!!!
PD. al final no em vaig acomiadar decentment de tu aleix...ni trucada ni res, ho sneto!!

3/4/07 13:46  
Blogger Eva said...

Sí sí sí.... Per fi has caigut en el narcissisme descarat. M'encanta. Ja era hora. Com amb el mòbil, vas resistir-te molt, però... Millor així.

11/4/07 21:16  
Blogger pal said...

Guapo, com estàs d'això? Aquesta entrada al teu blog em recorda la meva de:
Estic preparant un especial de "Los soprano" per l'apalabrando que em porta molta feina. Estic enganxada!!!
El llibre "En las nubes" increïble! Haig de buscar "Expicación"

16/4/07 19:12  
Blogger pal said...

http://palgueilburt.blogspot.com/2006/07/as-estoy-yo.html

16/4/07 19:12  

Post a Comment

<< Home