Sunday, April 15, 2007

Baul de los recuerdos


Aquest matí m'he llevat, ben aviat comme il faut, i he tingut la idea de recuperar un disc vell del meu baúl de los recuerdos en forma de funda-de-CDs-que-em-vaig-emportar-de-Barcelona-a-l'hora-de-l'exili-pensant-que-no-podria-sobreviure-sense-ells. Finalment, han acabat criant pols, relegats a l'oblit per culpa del meu pijerío efervescent. Qui m'hagués dit fa dos anys que acabaria sucumbint a l'Ipod? De tant en tant encara els dono un cop d'ull com qui mira fotos de quan era petit, amb aquella mena de barreja de nostàlgia i vergonya que t'agafa quan descobreixes que sí, que tu també vas portar chandals amb rodilleras.

En fin, que avui he decidit treure'n un a passejar i ha resultat que no estava caducat i que encara tenia efecte! De cop m'he recordat que va sonar en una d'aquelles festes indies-populars d'Infantes, dos conceptes que haurien de ser antagònics, però recordem que el miracle es va produir dos anys consecutius.

Endevineu quin és? La solució, aquí.

PS. Que alguna ànima caritativa em regali aquesta samarreta tan chula de la foto, vaaaaa.
Penseu que el meu aniversari és la setmana que ve.
Bueno, vale. És mentida.

4 Comments:

Blogger pal said...

Ostres, pues si que és xula la samarreta! On la venen? Ei, no et facis il·lusions ehe?!?! M'he fet un munt de tes darrerament ;). Com va tot? Estem desconnectats!!! Les eleccions són ja, molt d'estrés? Guanyarà fijo el Sarco dels c... oi?

16/4/07 19:10  
Blogger Eva said...

Jo no portava xandal amb rodilleres, jo portava pantalons pirata... (El que no em suscita cap nostàlgia)

19/4/07 09:39  
Anonymous Anonymous said...

Poci Aleiu, quants records, no? Aquest disc també em recorda molt a Bcn i a Benicassim, quan els vam veure...

Jo també estic una mica desconnectat de tu, espero canviar-ho, ho prometo ;)

Una abraçada,

Marc

28/4/07 21:31  
Blogger Isis said...

Infantes forever!!!!
Ahir ho vam recordar amb el Pepe i en Mauri en un banc de la laça Revolució de Gràcia!!!!
Aish...

6/5/07 16:52  

Post a Comment

<< Home