Thursday, July 27, 2006

Un any


Fa un any em pensava que això duraria un mes.

5 Comments:

Blogger Satàrric said...

Felicitats pel que et pertoca nano. Espero que en siguin molts anys més sempre que tu ho vulguis.

28/7/06 14:52  
Blogger a said...

No t'ho creuràs, tio, però per pura casualitat vaig celebrar el 1r aniversari al mateix lloc on vaig arribar: 14ème, Alésia, Pernety, petit carrer peatonal on els veïns sopen al carrer, raconet on ens vam menjar el Shawarma la primera nit i vam conèixer el pallasso professional i la directora de documentals sobre el tema de "la maternitat", parc del costat del foyer, etc.

Havia d'anar a buscar la meva nova bici a casa d'una noia que viu per allà i sense esperar-m'ho em va servir per recordar tot allò. Molta nostàlgia de cop.

28/7/06 15:09  
Blogger Bernat Agullo said...

aleyu -- i q per molts anys :D
vigila q diuen q es adictiu aixo de viure a l'estranger...

29/7/06 06:01  
Blogger pal said...

Només espero que ens vinguis a visitar sovint. La resta, ho deixo a la teva voluntat, i a la voluntat de París. Segueix gaudint...

29/7/06 14:53  
Anonymous Anonymous said...

Aleiu!!!! Què mono, la veritat!!! Moltes felicitats i com dic sempre, a disfrutar!!!!

10/8/06 11:22  

Post a Comment

<< Home