Monday, July 17, 2006

Ocells


Què gran era Hitchcock. Ahir vaig tornar a veure Los pájaros després de molt de temps i no veieu l'odi que els he agafat a totes les aus (Paloma inclosa). Millor personatge: Mrs. Bundy, l'ornitòloga escèptica que entra en el bar després de l'atac als nens, una de les velles excèntriques que tant agradaven a Hitchcock i que tantes anàlisis de gènere han provocat.

- I think they were after the children to kill them, Mrs. Bundy!

- Birds have been on this planet, Miss Daniels, since Archaeopteryx, a hundred and forty million years ago. Doesn't it seem odd that they'd wait all that time to start a... war against humanity?

7 Comments:

Blogger Satàrric said...

Ostres m'ha agradat aquest recordatori de diàleg de peli... En la mateixa pel·lícula jo recordaria com la protagonista va a entregar un regal al noi. Sense pensar-s'ho, porta uns ocellets inseparables arribant a agafar un llanxa per arribar a la casa de l'home sense que ell en pugui saber res.

18/7/06 12:37  
Blogger pal said...

Hitchcock és com aquells amics de la infància amb els que has conviscut i viscut experiències infantils...i te'l vas retrobant casualment de tant en tant: sempre és com si no hagués passat el temps. L'adoro! Crec que m'agrada tant el cine des de que el vaig conèixer. I envejo als que no han vist totes les seves pelis, perquè podràn gaudir d'elles per primera vegada!

19/7/06 10:50  
Blogger a said...

"Crec que m'agrada tant el cine des de que el vaig conèixer"

M'ha agradat aquesta frase i la comparteixo. Hitchcock i Woody Allen van ser els primers directors que vaig descobrir a través de les mítiques cintes de vídeo Beta que hi havia a casa meva. La primera va ser "Crimen perfecto" i el meu pare encara se'n recorda de com vaig flipar.

19/7/06 11:41  
Blogger pal said...

És graciós, acabo de tenir un record d'infància. Sentint les veus i la música de "Marni" des de la meva habitació, mentre els meus pares la veien... Em moria de ganes de veure-la, i tinc encara el record del so sense les imatges. Tot i que sé que no és ni molt menys de les seves millors películes, li tinc un carinyo especial...

19/7/06 12:35  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

20/7/06 17:53  
Blogger pal said...

Qui és aquest que signa amb el meu nom? covardica...

21/7/06 10:07  
Blogger pal said...

Marquitus, pallasso!!!

25/7/06 12:48  

Post a Comment

<< Home