Monday, September 08, 2008

Melissa Bank



That day, she was wearing a fedora, a charcoal-colored suit with a short jacket and an ankle-length skirt, and delicate laced-up boots. She might've been a romantic heroin from a novel, The Age of Innocence maybe, except she was with me, in my sacky wool dress, a worker in a documentary about the lumpen proletariat.

Melissa Bank, The Girls' Guide to Hunting and Fishing


Un llibre divertidíssim. És ridícul que ens la venguin com una aprenent de Bridget Jones qualsevol: aquesta dona és un geni. Per sort, sabem que el temps l'acabarà posant al lloc que es mereix, com ha passat amb tants escriptors menyspreuats per la seva època. Una recomanació.

2 Comments:

Blogger pal said...

Saps si està traduït al castellà?

14/9/08 13:34  
Blogger a said...

Sí. Es diu "Guía de caza y pesca para chicas" (títol espantós que sempre m'havia tirat enrere fins que fa dos anys vaig haver-me'l de llegir per entrevistar-la i vaig canviar radicalment d'opinió).

Ja em diràs què et sembla. Jo crec que t'encantarà.

15/9/08 08:57  

Post a Comment

<< Home